کد خبر 494227
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

سرمربی تیم ملی ترکمنستان گفت: می‌دانیم که فوتبال ایران ریشه‌ای است. فردا مشخص می‌شود که دو تیم چگونه بازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، آماگیل کوچموف در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار ایران و ترکمنستان اظهار داشت: خیلی خوب می‌دانیم که فردا بازی مهم و سختی مقابل تیم اول اسیا داریم. می‌دانیم که فوتبال ایران ریشه‌ای است. فردا مشخص می‌شود که دو تیم چگونه بازی می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در دیدار رفت نتیجه شگفت‌آوری به دست آمد و به دنبال تکرار آن هستند خاطرنشان کرد: بازی است که مشخص می‌کند با چه ترکیبی بازی می‌کنیم زیرا در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز فردا مشخص می‌شود. آرزو داریم که فردا با دست پر ایران را ترک کنیم.

سرمربی ترکمنستان در خصوص اینکه نمی‌ترسند در آزادی با نتیجه پرگل شکست بخورند تاکید کرد: می‌دانیم که مردم ایران فوتبال را دوست دارند و مقابل 100 هزار نفر بازی خواهیم کرد بازیکنان ما هم‌قسم شده‌اند که فردا بازی خوبی را به نمایش بگذارند و دست پر ایران را ترک کنیم.

وی در مورد اینکه آیا از ایران شناخت دارید و نقاط قوت تیمشان چیست تصریح کرد: مسلما نمی‌توانیم در مورد نقاط ضعف و قوت خودمان هم‌اکننون صحبت کنیم در مورد ایران هم باید از کادرفنی خودشان بپرسید. مشکل آنچنانی نداریم و می‌خواهیم بازی خوبی را مقابل ایران انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه چه بازیکنانی محروم هستند گفت: در مورد ترکیب باید بگویم که امروز آخرین تمرین را انجام می دهیم و امشب ترکیبمان مشخص می‌شود. با 20 بازیکن آمده‌ایم که هیچ کدام از آنها محروم و مصدوم نیست.

کوچموف در مورد اینکه آیا فردا برای پیروزی می‌آیند چرا که 30 سال پیش توانستند ایران را شکست دهند تاکید کرد: فوتبال یک بازی پیش بینی نشده است با قدرت در زمین وارد می شویم تا نتیجه 30 سال پیش را تکرار کنیم هیچ کس برای شکست وارد زمین نمی‌شود.

وی یادآور شد: می‌دانیم فردا بازی سخت و مهمی برای ایران و ترکمنستان خواهد بود ایران در ورزشگاه خودش بازی می‌کند که تیم ملی ایران بسیار تیم خوب و هماهنگی دارد. از اینکه وقت را در اختیار من گذاشتید تشکر می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس